söndag 15 juli 2012

Måndag är dagen

Fick till slut tag på min älsklings pappa och fick reda på att han kommer hem igen imorgon. Jag längtar redan. Efter jobbet imorgon skall jag möta upp de och då få ta med mig min stora duktiga kille hem. Undrar hur han mår. Nästan två veckor med sin pappa brukar vara mest sittandes framför datorn och spela spel. Ofta kommer han hem lite taggad och lite smått aggresiv. Det ok att få tillbaka honom  men det behövs många kramar och många lugna samtal. Nu skall han bara vara hemma i 10 dagar innan han åker tillbaka. Skulle önska jag slapp det men som det är just nu skulle det nog göra mer skada än nytta. Min stora duktiga kille börjar se sin pappas brister men jag tänker inte vara den som säger nåt. Han måste själv se det och sen välja själv. Jag kan bara begränsa deras tid ihop så den inte blir för lång och då för skadlig för min älskling.

Imorgon eftermiddag blir det många, många goa kramar.

Inga kommentarer: